I will always return
Datum 2011-10-06 Tid 08:20:11 Min vardag

Gick upp 7, blev klar 20 över, då sa mamma att hon kunde skjutsa mig..
så har precis ätit frukost nu, kikat på "mu bä dubbelkvack" med fideli, som varje morgon ;)
somnade hyffsat sent igår, så var supertrött imorse.
snackade i telfon med ludde, vet inte hur mycket klockan blev, mycket iallafall.
bara 22 dar kvar tills jag åker till honom nu, 3 veckor imorn! fanvajagsaknarhonom
kör på platt hår idag, länge sen jag gjorde det, men vet att jag passar sååå mycket bättre i lockar,
och det går snabbare att fixa håret på morgonen om man har det som det är bara, alltså lockigt,
men kände för att ha platt för engångsskull, så!
har ingenting planerat efter skolan & ikväll, så ska bara pluggapluggaplugga.
ska tillochmed försöka hinna skriva klart uppsatsen om kristendomen, skulle vara urskönt att ha det klart sattsäga!
ska gå och borsta tänderna nu, hörs snart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: