I don't wanna do this anymore.
Datum 2011-10-15 Tid 15:15:18 Min vardag

..ligger jag i sängen och nördar facebook. händer inte så mycket, menmen. tror inte det är rätt tid
att vara inne på facebook en lördag. antingen ligger folk och sover/kräks för att dom är bakis,
eller så är dom ute och umgås med vänner osv. ;)
själv väntar jag på malin och olivia, som kommer om någon timme kan jag tänka mig, vet inte riktigt.
tror dom sover kvar här inatt också, blir bra de! får se vad vi hittar på för kul,
något annat än att bara sitta inne vid datorn iallafall! ;)
stefans kusiner från norge är här, och har varit det sen igår, så ska gå ut och vara lite social med dom,
känner mig jätteotrevlig som ligger inne i mitt rum vid datorn hela tiden..nööööörd.
vi hörs sen, puss!

Postat av: caroline

anmäl dig till dagens blogg! :D

2011-10-15 @ 16:36:16
URL: http://carolinesjondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: