I Brist på någonting att göra
Datum 2011-10-23 Tid 21:04:37 Min vardag

OM DIG.
Fullständigt namn - alva tova elisabet janzon
Född (DDMMÅÅ) - 24 oktober 1997
Skola och klass - åvestadal 8c
Vilken stad bor du i - avesta
Familj - har väl en mamma och en pappa och några syskon

KILLAR.
Perfekta killen - ska kunna lita på honom, se bra ut, längre än mig, osv
Ska han va kort eller lång - längre än mig
Vad är viktigt med en kille - tillit
Singel eller förhållande - nu? singel
Vad faller du för - oftast fuckers har jag märkt, men inte alltid..;)

UTSEENDE
Längd och vikt - 1.58, ingen aning
Hårfärg och ögonfärg - mörkbrun&blågrön
Något du skulle vilja ändra på dig - finns en del
Vilka hårfärger har du haft - svart,brun,blond,ginger osv
Har du glasögon/linser - nope, bara färglinser

KÄRLEK.
Gillar du någon - jarå
Har du ett förhållande (om ja, vem) - no
Är du olyckligt kär just nu - nejdå
Är kärlek bra eller dåligt (motivera varför) - både bra och dåligt antagligen? bra när det funkar, dåligt när det inte funkar
Tror du på äkta kärlek - maybe

VÄNNER.
Du har en bästavän - ja
Vilka kan du lita på - typ 3-4 stycken
Någon du saknar - ja!!!dör
Har du tappat kontakten med någon (vem) - hm,ja.
Har du vänner som är äkta - några få ja 

PRIVAT.
Äger över tre stycken string - ye
Oskuld - ja
Rökt/röker du - nej
Umgås du med folk som röker - kanske
Hånglat med någon du inte känner - ah
Postat av: Natalie

Vacker du är !:)

2011-10-25 @ 01:08:51
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: