HISS/DISS!
Datum 2011-10-18 Tid 22:22:58 Hiss&diss


Mina oslagbart bästa vänner. dom är lätt världens bästa! finns alltid om det är nåt, bevisar verkligen hur mycket man betyder och vill alltid ens bästa. ställer verkligen alltid upp, och hjälper till om något är fel.
jag älskar er!
Killar som vågar visa känslor. det är alldeles för många här, just här, som verkar tycka att det är pinsamt att berätta att dom håller på/skriver med någon. riktade mig speciellt mot killar eftersom att det oftast gäller dom.
men, det finns även killar som är helt awesome också, som verkligen vågar stå för vem han tycker om, vågar hålla henne i handen vart man än är, som i princip skulle kunna berätta för hela världen vem hans tjej är,
och känner sig stolt över att kunna kalla henne för sin.
Ron Pope. sååå bäst! hans musik är grymt bra och man tröttnar aldrig. har lyssnat på samma låt om och om igen enda sen igår, och tycker fortfarande att den är lika bra. samma gäller resten av hans musik, grymt bra hela bunten! loooove.
Copycats. såkallade..såfort man lägger ut en text, bild eller liknande så är det nästan alltid någon
liten skitunge som kopierar och sätter in på sin blogg bara minuten efter.
samma med domhär skyltarna också, man gör dom själv, eller malin gör mina,
och det är verkligen inte okej att ta dom då, speciellt inte utan att fråga.
och jag har kopieringsskydd på min blogg, och då är det väl ganska uppenbart att jag inte vill att någon kopierar något?
Höst. kallt, lerigt och fula gula löv ute. humöret sjunker direkt.. man håller sig inne typ hela tiden, för det finns absolut ingenting att göra utomhus. möjligsvis ta kort när det är sol ute, rätt fint ljus då. men hur många gånger i veckan är det sol liksom? uue.
Folk dom dömer efter utseende. hur dumt är det? "hon bär smink och plattar håret", och måste därför vara en kaxig fjortis? nope, not true. har själv varit med om det, för ett tag sen dårå. och när vissa väl börjat snacka med mig och insett att jag inte är så, så har jag fått höra många gånger att "jag trodde att du var helt annorlunda, kaxig osv." tar det som en förolämpning ärligt talat. stick!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: