GODMORGON!
Datum 2011-10-08 Tid 10:57:50 Min vardag

sovit gott?! det har iallafall jag! tillskillnad från olivia som hållt på att ramla ur sängen nåra gånger inatt ;)
vi vaknade runt halv 9 imorse iallafall, kollade klart på en film från igår, och gick och käka frukost.
blir nog bara en chilllördag idag, måste nog göra klart souppsatsen imorn när jag åker till mamma istället,
blir enklast så, och går fortare då. fattar ändå inget så.. ska nog fixa hem en till film eller nåt,
orkar inte sitta vid datorn, har inte haft så stor lust alls för det varken igår eller idag faktiskt, bra enligt mig,
med tanke på hur datanörd jag verkligen är..sitter jämt vid datorn, hela tiden.
pft, jaja. olivia ska få kolla sin facebook nu, hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: