GODMORGON BABE'S!
Datum 2011-10-13 Tid 08:15:55 Min vardag

Jobbig morgon, suck! huvudvärk och magont, kan ju knappast bli bättre.
vill bara lägga mig i sängen och somna om igen, sen vakna om några timmar, skulle va skapligt skönt.
men nejnej, borlänge med ebba efter skolan, så får bita ihop under dagen, blir ju antagligen bättre sen.
med en ipren och lite youghurt så ;) blir ju lite halvdålig uppdatering idag, för borlänge först somsagt,
sen massa fysikplugg osv, åh, fysik kan dö allvarligt. speciellt med vår blandklass, wosh, kaos varenda lektion.
musik idag iallafall,bästa på hela veckan! iallafall med mina bruds, bäst! ;)
ska kila iväg och kolla på engelskan en stund nu med, eftersom att jag inte fick så mycket gjort igår.
vi hörs,puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: