Förlåt, för att jag aldrig nånsin sagt förlåt
Datum 2011-10-09 Tid 13:24:42 Min vardag

Jag förvarnade faktiskt för dålig uppdatering denna helg, men idag så ska jag faktiskt försöka bättra mig.
åker hem till mamma senare, och då har jag internet hela tiden, så ;)
sov hos olivia inatt iallafall, med henne och malin, mys med mina bruds!
färgade håret igår också, men blev inte så stor skillnad. la i en 3;a, och hade en sån i redan,
fast den var ju skapligt urtvättad..men utväxten är borta nu iallafall, och dessutom så ska jag färga håret ikväll igen,
kör på en 2;a denna gång, alltså nyansen innan svart, så nära svart man kan komma,
wooopi, mörkt. har bara haft det en gång innan. och alla tycker ju att jag har svart hår redan nu,men pft, mörkbrunt.
åker hem till mami runt 6 kan jag tänka mig. ska skriva klart souppsatsen då, och sen färga håret,
så blir en ganska lugn kväll antar jag :) ska nog käka sallad ikväll tänkte jag, från coop, hur gott!?
facebook ropar på mig, ska kika vad han vill ;) vi hörs snart, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: