BLACKHEAD!?
Datum 2011-10-09 Tid 21:27:02 Min vardag


..har jag lagt i färg i löshåret iallafall, puuh.. pluggat klart för ikväll har jag också gjort.
har inte mycket alls kvar nu, fan va skönt!! resten gör jag imorn vilket fall som helst,
fixar det i skolan ;) väntar bara på att mamma ska lägga fideli, så hon kan börja färga mitt hår också.
skulle behöva klippa mig också, men orkar inte det ikväll, är alldeles för trött för att orka det..eheh slö. ;)
veckan är inte speciellt planerad iallafall..det enda jag har bestämt är väl att jag & ebba ska till kupolen, kung!
måste ha nya kläder, massor vill jag ha! jeans, vit stickad tröja, osvosvosv..finns massor!
blir antagligen malin & olivia nån dag i veckan också, som vanligt. sen bara plugg och sådära,
har prov i syslöjd(?) på onsdag, whaaat liksom? ska kunna nå tyger bara, och några grejer inom syslöjd,
så kanske inte ska kalla det riktigt prov, men. :) ska kika vad mallan skrev nu, vi hörs sen babes,
får hoppas på ett bra resultat av håret nu.. puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: