Även om du ber mig, så kan jag inte stanna kvar.
Datum 2011-10-09 Tid 22:12:03 Min vardag

Eftersom att jag färgade mitt hår igår, så gjorde vi en enklare grej idag, så det inte ska slita så mycket på håret. fast det ser precis likadant ut. alltså samma färg som om jag skulle färgat det på det vanliga sättet.
mamma "tvättade" håret på mig, fast med färg, som man gör med shampo och balsam,
yes, you understand ;) blev faktiskt riktigt bra tycker jag! har småblå nyanser för att det är så mörkt,
kall färg, skitsnyggt äre! frågan är väl om jag tycker lika imorn när jag ska fixa håret,
det ser alltid sämre ut dagen efter enligt mig. ser att klockan börjar bli rätt mycket,
så ska packa idrottsgrejer tills imorn, och föna håret så det är torrt tills jag ska lägga mig!
vi hörs sen. :)
ser helt uppstoppad ut, haha! fideli♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: