Yuh Love
Datum 2011-11-11 Tid 15:36:24 Min vardag

tja sweeties! trött & glad tjej här,
alltid skönt att komma hem och va asglad och känna att man vill ha dunkmusik på högsta,
va ett tag sen det kändes såhär bra. malin kommer hit om en stund, hon tog halvbussen,
så hon kommer väl kvart i kanske. fick skjuts av ebbuts pappa hem, annars hade inte jag heller varit hemma än,
hela den familjen är supergo och jättegulliga, älskar att va där! :)
ska gå och göra lite nudlar och oboy nu tänkte jag, sen kika om det är nåt paket som kommit hem till mig.
eftersom att det inte kom igår tycker jag att det borde komma idag. hörs senare!
Postat av: Anonym

vi älskar att ha dig här (a)

du är vackrast min älskling!

2011-11-11 @ 21:56:50
URL: http://ebbbatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: