YOU'RE AMAZING
Datum 2011-11-27 Tid 20:54:03 Min vardag

Kom precis hem från stan nu, har varit och käkat på ett supermysigt ställe med alla goingar.
sover kvar här inatt, och tar tåg hem 06.15 imorn, mmmmysigt! kommer fram 8,
och då åker jag&mamma iväg och käkar frukost nånstans, och sen skolan som vanligt.
går väl upp strax innan 5 imorgon, så tänker inte starta datorn eller så, så det blir nog dåligt med bloggning
på morgonen. maybe a mobileblog? äh, det visar sig! :) nu ska jag ta fram min biologibok och
sätta mig och plugga. sen kolla film med allihopa, supermys! puss

-
Om jag kunde ge dig vad som helst i hela världen, skulle jag ge dig förmågan att se dig själv genom mina ögon.

Postat av: juliaåhlberg♥

vad hände med din htc igentingen?:)

2011-11-29 @ 15:13:49
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du suger på att blogga, du borde sluta.

2011-11-29 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: