det enda jag vill, är att få vara där du är
Datum 2011-11-09 Tid 21:18:07 Min vardag

Har tjatat om en parfym jääättelänge nu, en som jag köpte i taxfreen i spanien, luktar så jäääkla gott, och den finns inte här verkar det som..så kommer mamma in med den i mitt rum och har köpt den från nån internetsida, en stor denna gången också.
sen en hudkräm hade hon också med sig, som luktade precis likadant, så det första jag gjorde var att öppna hudkrämen,
och har precis smörjt in hela kroppen ;) luktar asfreeeesh!
har iallafall:
- lagt in ny musik i mobilen
- valt kläder tills imorn & lagt fram dom
- tagit bort smink och smörjt in mig
- borstat tänderna och tagit en alvedon
nu väntar sängen och en hel del wordfeudspelande, samtidigt som jag ska kolla på film,
och sedan försöka somna bra tid ikväll. låter inte så dumt va? är megatrött eftersom att jag inte sovit nåt efter skolan,
har varit tvungen att hålla mig vaken för att kunna somna ikväll, vilket har gått bra utan huvudvärk eller nånting,
superskönt! fick huvudvärk nu på kvällen, men det kan jag leva med, då somnar jag lättare,hihi!
morgondagen ser ut så att efter skolan åker jag till baby och fixar mina naglar, sen har jag inte så mycket annat bestämt.
jo, plugg, men det var ju som vanligt. sov gott sötnosar, för det ska jag göra, godnatt!:)

Postat av: öberg

vackra unge!

2011-11-10 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: