I'm to sexy for my ex
Datum 2011-11-17 Tid 16:59:03 Min vardag

Hello sunshines!
allt bra? :D min dag har varit helt awesome, kunde knappt blivit bättre. bästa tjejorna ochhhh...;)
tog bussen ner på stan efter skolan, mötte mamma vid eurosko, och sen fick jag med mig ett par snyggingar hem.
blev ju hål i mina vita converse, buhu..men dom är verkligen överanvända, och förstod att dom skulle gå sönder
vilken dag som helst. gock inte så stort hål, så dom går ju självklart att använda, men alltid kul med något nytt.
får se om malin kommer hit sen, eller om jag åker till henne, nåt utav alternativen iallafall.
spenderar jättemycket tid med malin nu, har inte tänkt så mycket på det på slutet,
men god damn va bra jag mår med den bruden! finns alltid för mig, gör alltid så det blir bäst för mig,
och förstår mig till 100. vore ingenting utan henne!
nu ska jag kika vad ebba skrev, och sedan äta lite tror jag. om jag inte glömmer bort det som vanligt ;)
hörs snart, puss!


Postat av: elin

Sv; precis, har du tejp metoden nu?

Tycker du bör testa att limma i, så mycket skönare! :)

2011-11-17 @ 17:12:38
URL: http://elinkristensens.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: