Det var mitt egna fel, jag borde gett mer.
Datum 2011-11-17 Tid 19:57:31 Min vardag

Nu ska jag sluta lipa, och tacka min fina mamma att hon fixar stefans pass, så vi fick hämta ut tröjan ändå, wihooo!
Ligger hemma hos malin nu, kom hit för en liten stund sen. ligger och kollar på när hennes lillebror
städar hennes rum, fan va go han är. dammsuger osv, för gulligt! blir somsagt kvar här inatt,
blir supermys. ska nog försöka komma i säng hyffsad tid, så vi inte är så sega upp som vi brukar ;)
Fredag imorn, dålig dag i skolan, superjobbiga lekioner osv. suck. men får väl bita ihop,helg imorn ju!
känner för att göra nåt riktigt kul, men vad? får hoppas på att helgen spenderas med min underbara malin iallafall.
hörs sen, puss! :)


naaaaw, nån suddig random från idag på mig och fjanton,hihi bästa♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: