Wait for you
Datum 2011-11-01 Tid 20:00:21 Svar på kommentar


Jag vet anonym men.
Fattar inte är du och ludvig ihop nu eller bara kompisar? :)
svar: Nej, vi är inte tillsammans.
och varför är du anonym? skriv ditt namn och stå för vem du är istället,
förstår inte varför du inte kan skriva ditt namn.

Olivia kom hit för en stund sen. kände mig så foreveralone när jag va själv, så ville ha någon här. fått tag på elona nu också, så träffar henne en annan dag på lovet. har ju varit lite halvdant mellan mig och olivia, så är jätteskönt att ha henne här nu! vet inte riktigt när malin kommer tillbaka, men det blir nog lite senare.
ska snart gå och äta lite tänkte jag, sen fortsätta prata med olivia, finns ju en aning att snacka om med tanke på att vi inte varit med varandra på typ 3 veckor. låter jobbigt om jag ska va ärlig, min lilla olivia liksom!? wosh..
ska gå och äta nu, hörs sen!

känns lame att uttrycka mig i en sånhär låt, men..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: