Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?
Datum 2011-11-15 Tid 21:39:12 Min vardag

Sitter här med malin nu, och hon blir kvar inatt också, great!
pluggade en hel del, men får inte in så mycket i huvudet, hjärnsläpp.
men ska lägga oss ganska så snart och försöka plugga lite till. ska packa idrottskläder tills imorn bara.
har innebandy, så jäkla tråkigt..menmen, dom sa på utvecklingsamtalet att jag kan höja mina betyg i idrott,
bara jag verkligen bestämmer mig för det, så då ska jag fan det också. bara jag skulle vara med lite mer på dom lektionerna, så skulle det nog ge resultat, är rätt så säker på det.
ska gå och packa grejer tills imorn, och sedan plugga lite mer. kisses♥


För långt bort för att hålla dig i handen
För långt bort för att kunna se dig
För långt bort för att krama dig
För långt bort för att kunna kyssa dig
Men aldrig för långt bort för att älska dig.

Postat av: Jenny

sv; jodå, vad händer då ? :)

2011-11-15 @ 21:43:11
URL: http://lifeaboutjjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: