TRÅKIGT INLÄGG.
Datum 2011-11-07 Tid 16:39:57 Min vardag

Supetrött tjej hääär! sov 4 timmar inatt, knappt det. har haft huvudvärk hela dagen, och varit jättetrött,
så kommer nog somna supergott ikväll.
mamma hämtade mig från skolan kvart över 3, slutade 3. åkte till ica, handlade osv, och sitter just nu och äter sallad. ska kolla på en film och vila lite tänkte jag. händer inget speciellt idag, ska kika lite i biologiboken, så kanske jag kan göra provet på måndag eller något, måste verkligen ta tag i det nu. ska kolla film och äta lite nu, hörs mer sen!

trött på att vara osäker, trött på att inte riktigt veta vart man har varandra.
även fast man kanske vet hur bra det är egentligen, så behöver man ibland en bekräftelse om det också.
det krävs inte mycket, bara några ord.
Postat av: Michelleking -

Varsegod , händer idag ? :D

2011-11-07 @ 16:52:44
URL: http://michelleking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: