THE DAY
Datum 2011-11-03 Tid 18:42:34 Min vardag

Tja sweethearts! har varit rätt osocial på bloggen idag, och då undrar ni säkert vad jag har gjort? yesyes.
vicc skrev till mig och frågade om jag ville följa med henne och elona till horndal, och hade ändå inget bättre för mig, så det gjorde jag. elona hämtade mig på cykel, och när vi skulle cykla tillbaks till vickan, så fastnade hennes skosnöre i cykelkedjan, så vi missa första bussen, haha! helt fuckedup. sen gick det en till 20 minuter efter, så vi tog den istället. när vi kom till horndal gick jag och vicc in på ica och köpte litegrann, och sen satte oss i en trappuppgång och fikade lite, jättemysigt vare..;) sen smsade vi jensa, och bestämde att vi skulle träffa honom. satte oss i en lekpark och snacka, tog lite kort osv, och sen kommer det två 20plusare typ äcklar sig vid oss, skitläskiga..men sen kom jens, så då gick vi till han. satte oss vid horndal skola och snacka lite och sådär, staden gud glömde eller nåt.
olivia kommer hit om en stund, så nu ska jag packa ihop lite grejer, och sen åker vi hem till pappa och sover där. blir själva inatt, så vi gör tacos och myser nog till en film. tar med mina nya högtalare, så det blir supermysigt! ;)
börjar bli lite långt kanske, så ska runda av nu. puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: