TEJPHÅR
Datum 2011-11-16 Tid 18:47:11 Min vardag


Vet ni vad jag är sugen på? att sätta i mitt tejphår igen. krånglar så himla mycket hela tiden..
men kände idag när jag gick upp att det skulle va så jäkla skönt att bara gå upp ur sängen på morgonen,
platta/locka håret, sen dra till skolan, fiffig jag är. och nu kommer ni säga "gå utan hårförlängnning"
nixens, jag hatar mitt korta hår, och kommer inte sluta med hårförlängning förrän mitt egna hår blivit
nedanför brösten, that's it! även om jag vet att jättemånga tycker att jag borde sluta med det,
men klart jag ska göra mig själv nöjd. :D


när jag slitit ut förlängningen jag har nu, så blir det tejp igen! ;)
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra :-)?

2011-11-16 @ 18:51:58
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: eveline

jag har kreatin löshår, vilket är toppen! slippa clips att ta in & ut i håret :)

så de är också ett jätte bra tips istället för tejp då :d

2011-11-16 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: