Take it, or leave it.
Datum 2011-11-13 Tid 19:24:22 Min vardag

Spelat keneckt - dunkat musik - ätit - lagt oss i sängen - lyssnat musik - ligger i sängen med datorn framför oss.
ligger i varsin säng i malins dubbelsäng. har så jäkla ont i magen, så funderar på om mor min
ska få komma med en magtablett, sånna jag tog förut. är så orolig över någonting hela tiden känns det som,
det är någonting som inte är som det ska, och så vill jag inte känna nåt mer. vill bara skriva av mig hela tiden,
långa jävla känslotexter om hur det känns ibland, men samtidigt så tänker jag, vad har jag egentligen att vara orolig över?
det finns absolut ingenting i mitt liv som jag borde klaga på. nån liten skitgrej finns det säkert, men inga stora fel.
jag borde va en av dom människorna som ska va lycklig nästan hela tiden, har världens bästa mamma som alltid finns hos mig, (så som det ska vara), jag har världens bästa vänner som tar så väl hand om mig, kärlek till er
men, hur ska man alltid kunna vara glad? det finns inte en enda människa i hela världen som alltid orkar vara glad,
det är omöjligt, bokstavligen. ibland behöver man lägga sig i sängen, tänka, sakna, längta, kanske gråta?
allt bra jag har, det finns så himla mycket, får mig verkligen att tänka possitivt nu. love u all! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: