Skulle ge dig allt, min längtan är ändlös.
Datum 2011-11-07 Tid 19:39:49 Musik

Sitter och kollar på bilder när vi var två, men nu har vägarna delat på sig, vill glömma det emellan åt.
men det är inte så lätt att bara glömma dig nu, allting som jag sett påminner mig hastigt om du.
dina kommentarer, ditt sätt att röra dig på. du får mig forma dagen, ingen kan göra det så.
har inte letat efter någon ny, jag säger de. väntar på dig sen du dumpa mig, och jag vänjer mig.
det är inte på det viset att jag glömmer dig, har bilder överallt i mitt rum, du kan fan inte gömma dig.
snälla baby, gör så att det blir vi igen, vi ska mysa på en filt rakt under himelen.
jag kysser dig på halsen, sedan fnittrar vi så, när jag fingerkammar ditt hår, ingen annan är så.
& ditt sätt gör mig knäsvag, skulle äta upp dig om kärlek var ätbart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: