OMPROV, HERE I COME
Datum 2011-11-16 Tid 16:59:09 Min vardag

Äntligen hemma! blev kvar i skolan lite längre än vanligt. dels för att få umgås lite med fjanton, hihi!
slutade vid 15.25, fast eftersom att vi hade prov,
så fick vi ju gå när vi va klara, men jag blev klar ungefär 15.15, så va ju inte så stor skillnad.
det gick iallafall åt helvete som jag sa att det skulle göra, och jag kommer antagligen få göra omprov.
nu är det också bestämt att jag ska göra biologiprov på måndag, så måste börja plugga till det,
men tänker faktiskt inte göra det idag, med tanke på hur mycket som snurrar i mitt huvud just nu,
pluggade hyffsat mycket igår, så tycker jag är värd en vilodag iallafall.
ska snart äta, sen bada och pyssla om mig själv massor! supervarmt bubbelbad, ljus, och nåt gott å dricka,
låter inte helt fel tycker ja. ;) men somsagt, ska äta först. puss! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: