Låt honom få veta att inget är som förr
Datum 2011-11-01 Tid 16:46:05 Min vardag

..sitter jag och leker lite med malins photoshop. hur kul som helst, fattar inte varför inte jag har skaffat det än? hon drog till anton för en stund sen, så är själv. är hur trött som helst, känner mig jätteslö, men har haft två sånna dagar nu, kan va skönt ibland det med. tror dock inte att det blir elona idag, men får inte tag i henne, så ska försöka lite mer med det. men om du ser dethär, så vet du iallafall hur det ligger till.
malins humör va väl lite sisådär, så hon kommer tillbaks till mig sen iallafall, myskväll och massa prat, det behövs nog. ska fortsätta lite med photoshop nu tänkte jag. min design är verkligen skitsöt tycker jag,
men den får ni se när malin kommer tillbaks, för den är inte riktigt klar än ;)
är beredd på massa kommentarer, som jag redan fått, men har kommit fram till en sak,
vilket ni antagligen kommer förstå. puss! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: