KÄRLEK, DU ÄR KÄRLEK.
Datum 2011-11-23 Tid 22:25:19 Min vardag

Anton Steinholtz♥
det var verkligen superskönt att komma upp i tid imorse och ha en halvtimme extra på sig,
så ska försöka komma upp i ungefär samma tid imorn med, men ska inte fastna lika mycket vid datorn,
så jag hinner äta en bra frukost. käkade en mandarin imorse, det räcker ju absolut inte,
inte för att man ska orka hela dagen utan huvudvärk, magont osv, har det allt för ofta..
nu ska jag lägga mig, vi hörs imorn babe's, sov gott!
har träffat en sån underbart fin kille, någon som jag mår bra med. har längtat efter dethär ett bra tag,
känt att jag velat haft någon som får mig att må såhär bra. han gör mina dagar, varje dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: