IF I DIE YOUNG
Datum 2011-11-02 Tid 10:28:51 Min vardag

Vaknade 10 idag, inte vanligt för att vara mig. malin sover fortfarande, men det är väl som vanligt ;)  har vaknat runt 7-8 dom senaste dagarna, så igår när jag vaknade och gick in till köket så frågade mamma "asså alva, har du blivit pensionär?" mmmh, säkert ;) ska iallafall träffa lederud idag, va ett tag sen nu! vet inte riktigt när, men det visar sig. malin ska ju till sin syster idag, så det blir väl när hon åker antar jag.
ska gå ner och ta en snabbdusch medan malin sover, och sen fixa till mig lite, känns som att det var år sen jag sminkade mig och satte i löshåret. har bara gått här hemma och sett ut som ett troll..haha. nixens, slut på det nu :D ska kila ner i duschen, brb!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: