JAG ÄR DIN I ALLA LÄGEN
Datum 2011-11-18 Tid 18:18:24 Min vardag

Postat av: erica

hej alva!

jag vet att vi inte känner varann och så, men jag behöver verkligen fråga det här, och jag skulle bli så glad som du svara!

jag gillar en kille, men han gillar inte mig, tror jag iaf, och min kompis sa till han att jag gilla han osv, men han dissa.

jag är ju inte direkt förvånad, men det jobbiga är att vi går i samma klass, så vi kommer ju ses massor.

men jag blev så sjukt depp efter det här, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

så jag undrar:

1.har det här hänt dig nån gång? vilket jag inte tror för du är så underbart fin.

2.om det nu har det, hur gjorde du då för att inte känna dig deppig?

och

3. vad ska jag göra? jag vill verkligen inte känna så här, för det finns ju massa andra där ute, men han är speciell för mig.

snälla du, svara på det här.

svara helst i min blogg:



http://www.ericamarianorlin.blogg.se



kram!

2011-11-18 @ 18:28:50
URL: http://ericamarainorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: