I'll follow you wherever you go' a
Datum 2011-11-08 Tid 14:37:25 Min vardag

Kollade lite på eva & adam serien, och somnade till några minuter också.
sen ringde mamma vid 13.30 och sa att hon skulle hämta upp mig för vi skulle till ungdomsmottagningen, och kom precis hem därifrån.
ska fortsätta kolla på eva&adam, och försöka sova en stund till, tror jag har lättare för att somna nu när anton är här,
kan nästan aldrig somna när jag är ensam hemma så. har sovit ungefär 8-9 timmar på 2 nätter,
så det är inte konstigt att jag mår som jag gör. har gjort allt jag kan för att det ska bli bättre iallafall,
tagit tablett, druckit te, vilat, så vet inte vad jag kan göra mer, försöka sova helt enkelt.
ska sluta klaga och lägga mig istället, skrivermersen, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: