GODMORGON SÖTNOSAR!
Datum 2011-11-24 Tid 07:54:01 Min vardag

Gick upp strax innan 7, och blev klar 20 över ungefär. har ätit superbra frukost,borstat tänderna,
och fixat ihop alla grejer som jag ska ha med mig. ska gå till bussen om 5 minuter ungefär,
så ska gå och dricka lite innan jag drar bara.
torsdag idag, seg dag i skolan, blandannat No, usch på den lektionen. sen typ,
engelska,svenska,so osv. musik sista, älska! så jävla roliga lektioner alltså :D
öppet hus i domar idag också, får se om jag åker dit och träffar malin en stund, va ju några dar sen jag såg henne nu,buhu.
ska sluta grina för det och gå härifrån istället,;) puss


Postat av: josefin

vad har du för mobil?

:)

svara på bloggen direkt du ser denna kommentar :d

2011-11-24 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: