GLAD ATT JAG HAR DIG.
Datum 2011-11-02 Tid 18:10:07 Min vardag

Sitter just nu och käkar lite sallad och dricker proviva. mamma hämtade mig hos ebba strax efter 4 nån gång, åkte till ica och handlade lite. sen direkt hem, och har just redigerat lite bilder.
såg på ebbas dator att min profilbild på facebook såg helt kaos ut i mozilla firefox, haha så ful! så hittade en hyffsad tillfällig nu. får se nästa gång jag&malin orkar ha fotodag, men blir nog nån gång i vinter när det är fint ljus antagligen ;) min bror har ju fyllt år, i måndags, så ska fika lite senare och sådär.
jag fick välja eftersom att jag va med och handlade, så självklart fick vi med oss munkar hem ;) så gott!
justja!! hon från gymmet ringde mig igår, och berättade att jag fick en månad gratis gymning, hela november ut alltså. så nu gäller det bara att få med mamma dit också ;) ska käka klart nu, sen kolla på en film tänkte jag,
vi hörs sen, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: