FOREVER, AND ALWAYS
Datum 2011-11-12 Tid 08:30:41 Min vardag

Ångra aldrig något som en gång fått dig att le, för om du blundar riktigt hårt, så kan du se er två igen.


Godmorgon på er!
jag vaknade vid 8, som vanligt på en lördagmorgon..hade bestämt mig för att sova ut idag,
men det gick ju sådär va. låg och spelade wordfeud med steinholtz innan jag somna, alltid kul när han är så kass på't ;)
vet inte riktigt vad som händer idag, malin ska till anton vid 4, så är med henne tills dess iallafall,
i stort sätt hela dagen alltså. men på kvällen har jag ingen aning, får se om johan kommer hit en sväng :)
ska lägga mig och svara lite folk på wordfeud nu, och vänta tills malin vaknar.puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: