Fight for this love
Datum 2011-11-13 Tid 12:16:21 Min vardag

Sitter nyduschad i min gosiga onepiece och kollar på alla bilder sen jag var hos ludvig. saknar honom.
ska nog lägga mig och lyssna musik och tänka lite, skulle va superskönt att veta precis hur man vill ha det,
men det går väl aldrig för sig. orka att det är skola imorn också, hatar måndagsmornar,
när man verkligen inte orkar gå upp och mamma blir sur för att man inte går upp påengång,
samma sak varje gång. skulle behöva plugga matte också, har prov på onsdag, och jag förstår absolut ingenting
om vad vi håller på med på matten just nu, massa variabler och uttryck, nåt liknande iallafall.sämst
nygråten och superlycklig tjej, det skulle ju bli så enkelt..?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: