FACELOOK
Datum 2011-11-09 Tid 09:14:12

MEN ÅT HELVETE!!! missade först bussen vid 8, så gick tillbaks,
och när jag kom hem så la jag mig i sängen och skulle vila lite, och självklart somnar jag om,
och vaknade alldeles nyss..hade hunnit lagt in några bilder som jag inte hann ladda upp innan jag drog,
så gör väl de nurå. kunde inte sova igår, så somnade väl runt 4 nångång, denhär dagen kommer seriöst ta dö på mig.
får bita ihop nu, för det är inte så jobbig dag iallafall, bara att vi slutar sent..15.24, sug.
får ta bussen 09.36, och inte missa den, för då vet jag inte vad jag gör.
känns som att det kommer bli en jättejobbig dag, blir alltid det när en dag börjar såhär.
aja, ska gå och göra klart allting nu, hörs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: