EBBABEBIS
Datum 2011-11-03 Tid 12:11:05 Min vardag

Fick en kommentar om att min design inte syns, jo, designen syns, för annars skulle bloggen va helt vit, men har däremot ingen header för tillfället, så klart den inte syns ;)
Kom hem från stan för en stund sen, och har precis kopplat in alla sladdar osv, fan va jag älskar detta!!
hög musik i ett litet rum, yeees! ska snart storstäda mitt rum, skitsnyggt ska det bli här inne,
och så ska jag försöka hålla det. det blir alltid lika stökigt dagen efter jag har städat, men nixens, inte nu! ;)
tror olivia kommer hit sen också, eller jag till henne, vi får se vad vi bestämmer. nu ska jag börja städa så jag blir klar nån gång, a lot of kisses!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: