DIRTY DANCER
Datum 2011-11-09 Tid 20:21:32 Min vardag

Det är så jävla ovärt att börja snacka massa skit om allting, bara för att få sig själv att känna sig lite bättre,
för vem är det egentligen som är osäker i sig själv? hon som alltid ska kommentera allting, hon som alltid tror att hon är nivån bättre än alla andra. ingenting du vinner någonting på i längden, tips bara.

arg alvis. nejdå, småirriterad, folk tror sig alldeles för mycket bara.
men ingenting jag tänker lägga ner energi på, tycker folk saker om mig, så får dom snacka skit, bara bevis på hur dåligt självförtronde dom själv har, och försöker bygga upp sitt genom att klaga på andra, har jag rätt? ;)
ska snart lägga mig och kolla på en film, men först lägga in lite ny musik i mobilen, behövs verkligen.
blev en rätt bra dag idag ändå, mycket bättre än jag trodde. gick iväg på slöjden och pratade lite med elona,
och det blev jättemycket bättre efter det, känns super att det är bra mellan oss igen
hanna va inte i skolan idag heller, men tror hon kommer imorn iallafall, saknar min älskling nå sjukt,
brukar inte va ifrån henne såhär mycket som jag varit på slutet ): men imorn så!
ska fixa in musik i nallen, och sedan kolla film, kisseeeees!

Postat av: elona

tycker också det känns mycket bättre nu alva. & du vet att jag alltid finns för dig,alltid. i loveu you my dear<3

2011-11-09 @ 21:14:31
URL: http://elsieelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: