Denna tjej, hon är finast i världen
Datum 2011-11-11 Tid 06:21:35 Min vardag

Förlåt för mitt dåliga bloggande igår, men jag var inge glad alls, men idag så är det såå mycket bättre.
fixade ju somsagt mina naglar igår, blev svart gelé på hela naglarna denna gång, tycker dom blev supersnygga! :D
igår när jag&malin skulle sova, så hade jag precis duschat och allting, och när vi lägger oss i sängen så får jag fetaste reaktionen på nånting, så jag va helt svälld i halsen och täppt i näsan som bara denn. är fortfarande lite täppt i näsan, men är bättre i halsen idag iallafall.
fredag idag, vi gick upp vid halv 6 ungefär, skönt att kunna ta det superlugnt på morgonen, har drucki oboy och festis och kollat på afm ett bra tag nu. ska iallafall börja fixa mig lite, får se om det blir nå bilder sen, hörs puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: