BORLÄNGE NÄSTA
Datum 2011-11-26 Tid 10:34:30 Min vardag

Visst är det kul att vakna upp med ett leende på läpparna? jaop, det tycker jag med.
gjorde dock inte det idag, och hatar att det inte ens finns någon anledning.
vill bara ligga hemma i sängen med lugn musik och tänka, vila, sova, osvosvosv..men nej, inge sånt nu, absolut inte.
borlänge med min halva idag, great! ska försöka finna mig en röd stickad tröja, skitsnyggt till mitt svarta hår!
sen lite annat, mest till julen dårå. snällchey i år ;) tar bussen till kupan runt halv 1,
sen hem kvart över 5. åker hem en snabbis, duschar av mig skitfort, och sen får vi se om jag åker till anton,
eller om han kommer hit. åker antagligen dit tror jag, får se vad pöjken säger.
nu ska vi gå och äta frukost. kramis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: