A long, long time ago.
Datum 2011-11-24 Tid 18:41:43 Min vardag

Har haft en bra dag idag, puuh! trodde den skulle gå åt jag vet inte vad. va på sånt humör imorse iallafall;)
åkte till mammas jobb efter skolan, satt där i någon timme, sen åkte vi hem. ska snart gå ner och duscha,
och sedan packa ihop lite grejer, för åker till ebba och sover hos henne senare.
skönt med fredag imorn, så otroligt. får se vad som händer imorn, har inte planerat klart riktigt,
men nåt kul blire iallafall ;) skulle egentligen varit på öppethus i domar, men tiden knasade till sig,
så åkte hem och fixade allt dethär istället. ska gå och käka lite, sedan duscha, och därefter packa ihop mina saker
så jag har det klart till sen, så slipper jag stressa. puss! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: