You raise me up to more than I can be
Datum 2011-12-19 Tid 17:33:55 Svar på kommentar


Hej! Kanske lite privat, men undrar vad som hände mellan dig och ludde? och har du inga fler bilder på er två? för ni tog riktigt fina bilder tycker jag. Väljer att va anonym av vissa anledningar. kram
Svar: Hej på dig! 
Nja, privat och privat..bryr mig faktiskt inte speciellt mycket om vem som vet vad.
Vet heller inte riktigt vad jag ska säga om "vad som hände". Jag tycker inte det hände någonting speciellt,
det blev som det blev helt enkelt. Vi har fortfarande riktigt bra kontakt, nästan bättre än innan, vilket känns jättebra. Och självklart saknar jag honom något otroligt, och hoppas på att få träffa honom så snart som möjligt.
Blir ju lite svårt med tanke på avståndet, men vi får ta det då och då helt enkelt.
Här har du 4 gulliga ;)
En riktig toppenkille som är guldvärd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: