You keep me from falling apart.
Datum 2011-12-02 Tid 12:35:47 Min vardag

Har precis storstädat på mitt rum, så nu äre riktigt fresh här inne ;) och har pluggat litegrann också.
mamma eller stefan kommer och hämtar mig om ungefär 50 minuter, så ska nog plugga lite mer innan dess.
känns som att det kommer gå rätt bra på provet idag, har hängt med på lektionerna och lyssnat bra,
det gjorde jag verkligen inte i 7an, jobbigt nog. annars hade jag nog haft lite kunskaper med mig till 8an,
så hade jag inte behövt plugga lika mycket. har dock inte haft ett enda omprov, så det är skönt!
vill inte ha nåt heller, så det är väl bäst att ta tag i allting, snart betygsättning ju..
Postat av: Nettez

Sjukt fin :)

2011-12-03 @ 12:20:24
URL: http://neettezcarasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: