when you smile, the whole world stops and stares for awhile
Datum 2011-12-06 Tid 18:26:47 Svar på kommentar


den du har nu är ju en gratis design från bloggdesign.nu eller vad den heter , ifall hon inte har sagt de :p
svar: åh va bra att du rättade mig "j", verkligen super! eller helt onödigt. för vet att ni förstår vad jag menar. och ja, jag vet att designen jag har nu är en gratisdesign, men malin har gjort headern, och satt in allting, kod & stilmall osv, så därför skrev jag att hon satt in ny design, så förlåt mig om du störde dig på något.

Nyduschad och fresh! har fått så jäkla ont i halsen, så ska gå och ta en strepsils om jag har några kvar.
får se om ebba kommer hit senare, beror på om hon har skjuts eller inte. får hoppas på det bästa.
är lite tpl just nu, så tänker inte skriva mer, hörs sen, puss! :)
Postat av: Anonym

nej jag störde mig inte på något , förlåt

ifall att du inte visste , vad vet jag.

jäjä , din blogg är iaf jätte bra & dina tips till löshår är iaf super !

2011-12-29 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: