When things don't go right, go left.
Datum 2011-12-27 Tid 16:06:13 Min vardag

Sitter och fular mig lite i webben, alltid kul när man inte har bättre för sig. Åker till pappa runt halv nio ikväll, så kan ta det ganska lugnt nu. Måste leta fram mitt gamla minneskort till kameran, för mitt andra gick av på mitten igår, hur nu det gick till(?) Mina lov brukar bestå utav att bara va hemma som vanligt, som en lång helg typ. Känns mycket roligare nu när man har saker planerat i stort sätt hela lovet. Vila ut känns inte ens som att det finns på världskartan just nu, saker hela tiden..rätt kul faktiskt, är sån som vill att det ska hända nånting hela tiden, annars blir jag så jäkla rastlös, haha.. Hoppas ni haft ett bra lov hittills och att det blir ännu bättre! :)
Postat av: Anonym

så jävla snygg alva! helt sjukt!

du är bäst (a) inget ord om saken! inget utan dig heller gumman! ♥

2011-12-27 @ 16:57:01
Postat av: GOLLLI

oj ah skriver mitt namn nurå(a)♥

2011-12-27 @ 16:57:27
URL: http://ebbbatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: