TANKEN PÅ
Datum 2011-12-07 Tid 18:24:02 Musik

Har just ätit en supergod sallad! tänkte gå och göra lite te, och kolla på en till film.
blir hemma imorgon med, suck! blir verkligen uttråkad när jag ligger hemma i sängen och inte gör någonting..
får hoppas på att jag är mindre hängig på fredag, så jag kan göra nåt på fredagkvällen. redan lite småplaner, om ingenting skiter sig nurå, fast det borde det ju inte göra..;) lussebandy på fredagkvällen, funderar på att åka och kolla lite när mina brudar spelar. skulle egentligen varit där hela kvällen, men då ändrade ju vissa litegrann, så då blev det ändring, no comments! :) puss på er!

jag ska samla de vackraste utav ord tills den dagen kommer,
då du äntligen är redo för att möta min blick, och jag ska överösa dig med skäl som gör dig så fin.
din charm, du har ett sätt som bara du klär. måste få dig åter, ser det som min enda utväg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: