The Abandoned
Datum 2011-12-03 Tid 15:52:45 Min vardag

"Ryssland. Hon minns inget av tiden där, men byborna skyr den beryktade platsen som pesten och vill inte ha med främlingen att göra. Hon får dock hjälp av en mystisk guide som tycks veta saker om Maries ursprung. När natten faller på försvinner guiden spårlöst och hon blir ensam kvar i den fallfärdiga kåken, tills en man vid namn Nikolai dyker upp. Han är där av exakt samma anledning som Marie - för att leta upplysningar om sitt förflutna. Något man i detta fall bör passa sig noga för..."


Fixade precis hem denna film, tänkte att jag och ebbut ska kolla på den ikväll. tycker den verkar obeghaglig på nåt sätt, men ändå jävligt bra. jaja, det visar sig när jag sett den! nu tänkte jag gå ner och bada bubbel i nån timme, och sen bara ta det lugnt och vänta på ebba. dock kommer hon rätt sent, men tiden rinner nog iväg ;)
vi hörs senare, kisses!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: