This shit means nothing, when someone means everything.
Datum 2011-12-26 Tid 12:39:38

Vissa saker kanske känns omöjligt, man känner att man försökt en längre tid, men ser aldrig nåt bra resultat av det hela. Tills man ser att någon annan har det precis likadant, och som kanske tillochmed mår bra av det,
det är då man inser att man själv måste se det possitiva som finns, för ingenting är negativt till 100%, det finns alltid någonting som är possitivt.
-
Egentligen borde jag älska dethär, med tanke på hur jag är som person, men det gör jag inte, det är snarare motsatsen, jag hatar dethär, och skulle göra vad som helst för att bli av med det. Jag är 14 år, långt ifrån vuxen och får inte bestämma allting själv, hur mycket jag än vill det. Det finns ingenting att jämnföra med ens, det är så svårt att förklara för någon som inte förstår vad jag menar, det är faktiskt inte så enkelt som det låter, men när det är det enda som gör mig lycklig på riktigt, så vad har jag för val?


Postat av: Anonym

har det hänt nått mellan dig och olivia? ni är inte så mycket längre va?

2011-12-26 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: