Min familj är underbar!
Datum 2011-12-24 Tid 20:44:29 Min vardag

Någon mer än jag som är riktigt nöjd med dagen? I år var det ingen mobil eller liknande som jag ville ha, som jag alltid tjatat om alla andra år, varenda år har jag velat haft ny telefon, haha! värt. Fick min underbara säng, 120säng, såååå skönt! Tillskillnad från min 90säng, tsss.. Sen är det väl massa småprylar, sånt som tjejer älskar ;) Ansiktsbehandlingar, lösögonfransar, smycken, smink, sminkborttagning, osv..:) Och pengar fick jag gott om, perfekt nu när det är mellandagarsrea, och självklart åker jag till pappa i Stockholm, inget snack ;) Åker dit den 26e skulle jag tro, då mellandagarsrean börjar, awesome! Får se om jag tar med mig någon, annars blir det nog mys på stan med pappa bara, kul det också! :) Nu ska jag ta en julfika med min fina familj och kolla på en film. Hoppas ni haft en riktigt bra julafton hörrni! ♥
Postat av: AALMAJOHANNA'

ååh fan vad glad jag blir!! <3

fast så jäkla bra tror jag inte att det är vännen. :-)

2011-12-24 @ 22:15:00
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: