Det tär på mitt inre,när jag är utan dig så blir jag bara mindre
Datum 2011-12-02 Tid 18:22:24 Min vardag

Nyss duschat! har satt på mig mjukiskläder, och satt upp håret i en liten toffs. vet att anton inte gillar när jag har hårförlängningen i, så får väl lyssna på honom en gång ;) ska snart hjälpa mamma och göra lite tacos, sen mys med familjen ett tag, och så kommer anton senare, supermysig fredag kväll! :)
har pratat med saknade ludvig ett tag också, saknar när jag va där! hade så himla kul med dom, riktigt goa människor! ludde, max moa, ååh♥ får se till att åka dit snart igen! nu ska jag öppna nummer 2 i kalendern,
för hittade inte 2an imorse, blind eller nåt, hehe. puss

missingyou.
Postat av: moa jansenius

du är välkommen tillbaka! ;)

känner mig ganska stolt över bilden (a)

puss<3

2011-12-02 @ 20:33:10
URL: http://bbaraaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: