Du ska få tillbaka all kärlek jag har fått.
Datum 2011-12-15 Tid 18:02:50

"Svårigheten är inte att dö för en vän, utan att hitta en vän som är värd att dö för."
-
Jag säger det så sällan, berättar inte så ofta hur mycket du betyder för mig, jag tar förgivet att du vet det redan.
Du är en utav de bästa jag har, någon jag aldrig skulle välja bort, även om jag vore tvungen.
Räkna alltid med mig, följer dig hela vägen, Bästa du.
Postat av: Ebbut!

åh alva! nästan ledsen i ögat:') nu sken hela min dag upp skaru veta!

alva du förstår inte hur mycket du egentligen betyder för mig. så jävla bäst! underbar och åh!

skulle aldrig kunna ersätta någon annan till platsen du har för mig. du är mer än bäst gumman! av dig mår jag så bra! jag älskar att få umgås med dig!för dig vågar jag vara mig själv inför, så skönt att ah en vän som dig som alltid finns för en, som allltid finns att prata med. jag älskar dig alva! glöm aldrig de! min fina vän!!!<3<3<3

2011-12-15 @ 22:35:31
URL: http://ebbbatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: