TA MIG TILLBAKS IGEN
Datum 2011-12-11 Tid 17:10:29 Min vardag

Saknar sexan - saknar spanien - saknar stenungsund, massor!
Ge mig en tidsmaskin som tar mig tillbaks till dom stunderna jag vill uppleva igen, precis samma sak, en gång till.
Vissa saker skulle jag vilja ändra på, men det går inte att ändra nånting när det gäller det förflutna,
man får försöka lägga det bakom sig, glömma det man ångrar, eller göra om det, göra det rätt.
Det finns även saker jag gjort som jag är riktigt stolt och glad för, som jag inte ångrar en sekund.
Ger ett exempel på när jag var i stenungsund, jag tog vara på den tiden, så gott som jag kunde,
och det är nånting jag vill göra om, så ofta jag kan. Finns så mycket mer, men detdär var det bästa exemplet jag kom på, det första som överhuvudtaget kom upp i mitt huvud när jag tänkte på något sånthär..åh.
Postat av: nathalie persson

vad har du för löshår? kan du göra ett inlägg om det och prata om de och kanske någon video om hur du sätter i det osv? :) tacksam för svar! puss

2011-12-11 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: