So change your mind, and say you're mine.
Datum 2011-12-01 Tid 22:02:08 Musik

Nu är jag klar för att lägga mig, ska bli så jäkla skönt att lägga sig i en varm och go säng när det är lite småkallt i mitt rum. har fortfarande huvudvärk, och får hoppas på att det gått över tills imorgon, och har det inte gjort det när jag vaknar, så vilar jag ut mig på dagen, och åker och gör kemiprovet på eftermiddagen. för det ska jag ha gjort, det är bara så. anton kommer hit imorn kväll, och vi ska ha supermysigt! perfekt fredagkväll! :) vi hörs imorgon babe's, sov gott!

We say goodbye in the pouring rain, and I break down as you walk away, stay, stay.
Cause all my life I've felt this way, but I could never find the words to say.
Postat av: martina

gillar du smink, hårvårdsprodukter och andra skönhetsprodukter?

då ska du spana in min stylingjulkalender som jag har på bloggen i samarbete med stylingagenten.se!

Ett nytt superbra erbjudande på en ny produkt enda fram till julafton! :)

En ny lycka öppnas klockan 09.00 varje dag, så håll utkik!

kram :)

2011-12-02 @ 07:03:39
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: