Lek fan med livet, innan livet leker fan med dig
Datum 2011-12-14 Tid 19:14:13 Min vardag

Hej på er! Allt bra?
Jag mår bara bra! Min dag har varit super. Slutade halv 12, jag och hanna åkte ner till stan och åt thai,
och när klockan blev ett gick jag till baby och fixade naglarna, wohoo! Skönt att känna att dom är fina igen ;)
Pauline kom till Avesta en sväng, så blev att gå och äta med henne nu på kvällen, supermysigt att umgås med min fina storasyster som jag träffar alldeles för sällan.
Nu ska jag bara ta det lugnt, rensa lite kläder ur garderoben kanske jag ska göra? Har alldeles för mycket där inne som jag inte använder. Plugga engelska ska jag också göra, sista jag har att göra inom skolan innan jullovet, skönt! Vi hörs senare, puss på er! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: